NOVÁ pracovní čtyřkolka CF MOTO Gladiator X1000, EPS G3

299 990 Kč
Předobjednávka
Model
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Barva ?
EPS (elektrický posilovač řízení) ?
Ochranné kryty řídítek ?
Opěrka + madla spolujezdce ?

NOVINKA 2024 - spuštěné předobjednávky

Vzhledem k velké poptávce, doporučujeme vážným zájemcům včas rezervovat/předobjednat.

Poznámka:

T3b - žluté SPZ (zapsané v TP jako traktor kolový, ř.p. B)

Recyklační příspěvek pneu: 251 Kč

Fotografie mají ilustrativní charakter (může se lišit barva, pneu, atd.)

Detailní informace

Detailní popis produktu

DŮLEŽITÉ SDĚLENÍ!

Veškeré poskytnuté informace k modelu 450MT-R a 450MT-RX jsou předběžné. Cena a technické parametry se mohou mírně lišit, jsou předběžné a orientační. Z tohoto důvodu není cena nárokovatelná. Jakmile dojde k oficiálnímu představení, budou ceny upraveny dle aktuálních ceníků a stejně tak případné odchylky v technických parametrech.

* Fotografie a vyobrazení  nemusí přesně odpovídat provedení pro český trh. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu cen a specifikací. 

Poznámka:
Publikované fotografie vyobrazují kombinaci verzí X1000 / X1000 Premium G3.

NOVÝ GLADIATOR X1000 T3B G3

Nová generace Gladiatorů X1000 G3

Nový Gladiator poskytuje ještě více než doposud X1000 nabízeli. Novinkou je maximální výkon, především vynikající rovnováha mezi silou, pohodlím a intuitivním ovládáním. Tento stroj není to jen hrubá síla, je to stroj na který se můžete plně spolehnout. Jezděte, pracujte a dovádějte s tou nejnovější technologickou špičku v oblasti ATV.

Gladiator X1000 G3 PREMIUM

Dominanty verze Premium jsou: 

Prémiové 14“ disky kol BEADLOCK
(oranžový lem disků).
Speciální barva Zircon Black.
Oranžové pružiny tlumičů.

Cena verze Premium: 305 990 CZK

NOVÝ GLADIATOR X1000 T3B G3
NOVÝ GLADIATOR X1000 T3B G3

Nové vlastnosti

Vylepšené jízdní vlastnosti, zcela nový design, revidovaný – silnější a lehčí rám, vyšší výkon, nižší hmotnost, větší pohodlí, jednodušší a přesnější ovládání.

Motor

Nová platforma motoru V-Twin se vstřikováním Bosch. Nabízí vyšší výkon o 16%, ted je promítnutý v celém spektru otáček. Ride-By-Wire. EBS – motorova brzda.

NOVÝ GLADIATOR X1000 T3B G3

Zadní část

přináší několik jedinečnosti:
– koncovka výfuku má dva otvory (vpravo / vlevo),
– designovou lahůdku v podobě světelné LED rampy,
– luxusní sedadlo spolujezdce.

NOVÝ GLADIATOR X1000 T3B G3
NOVÝ GLADIATOR X1000 T3B G3

Ultramoderní design

Progresivní DNA Gladiatora je názorným odkazem jak vypadá budoucnost již dnes. Vpředu najdeme sportovněji laděnou masku chladiče, doplněnou o jedinečná LED (denní/noční) světla. Širší kapoty umožňují obout i větší pneumatiky.

Asistenti bezpečnosti

DAC:
Sjezd dolů svahem hlídá elektronický asistent.
Burst Sensor:
Monitoruje EFI a řeší v reálném čase výkon motoru.

NOVÝ GLADIATOR X1000 T3B G3
NOVÝ GLADIATOR X1000 T3B G3

3 mapy řízení motoru

SPORT:
Agresivní odezva plynu se 100% náběhem výkonu.
NORMAL:
Lineární odezva plynu pro všestranný den.
WORK:
Hladká křivka výkonu s maximální mírou šetrnosti rotující techniky.

Módy EPS

Progresivní elektronický posilovač řízení.
Možnosti nastavení:
MIN:
Sportovní režim s citlivým zásahem pro nerušený dynamický zážitek z jízdy.
MID:
Běžný režim pro všestrannou odezvu podle situace.
MAX:
Pracovní režim s optimálním výkonem s důrazem na přesné potřeby jezdce.

NOVÝ GLADIATOR X1000 T3B G3
NOVÝ GLADIATOR X1000 T3B G3

Optimalizovaná řídítka

Řídítka jsou z lehké slitiny hliníku čímž vzniká úspora o 40% hmotnosti.

Nová a lepší ergonomie

Vylepšený jezdecký trojúhelník. Vylepšené je i ovládání plynu. Řazení, které přešlo na pravou stranu. Nově je optimalizovaná brzdová soustava, kdy brzda předních kol je ovládána levou páčkou. Rozestup nohou je nyní zúžený o 11 mm. Vývojem technologií a zkušenostmi bylo dosaženo až o 80% menších vibrací působících na tělo. A zlepšil se i odvod tepla od nohou jezdce.

NOVÝ GLADIATOR X1000 T3B G3
NOVÝ GLADIATOR X1000 T3B G3

Odpružení nové generace

Je plně nastavitelné, nitrogenové pružení.
Dráha pružení se až o 35% zvýšila oproti původní verzi.
Přední stabilizátor.

CFMOTO CVT

Variátor: Nejmodernější technologie z dílny CFMOTO. Optimalizované je také i sání vzduchu s reakčním čidlem vysoké teploty. Hladký, účinný přenos síly. To vše také vylepšilo životnost řemene.

NOVÝ GLADIATOR X1000 T3B G3
NOVÝ GLADIATOR X1000 T3B G3

Podvozek do extrému

Nájezdové úhly vpředu / vzadu až 90°.
O 35% zvýšení zdvihu pružení.
O 17% menší poloměr otáčení.

LED technika

Na obou koncích je stroj vybaven inovovanou LED technologií.
Maximální výkon i ve špatných podmínkách viditelnosti.

NOVÝ GLADIATOR X1000 T3B G3
NOVÝ GLADIATOR X1000 T3B G3

Praktická výbava

Všestranný napájecí zdroj.
Dvojité zásuvky:
zapalovač cigaret + typ A&C.
3,8 l voděodolný úložný box (vlevo).
Velký 7″ přehledný TFT displej

Aplikace CFMOTO RIDE

T-Box (volitelné) umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou

NOVÝ GLADIATOR X1000 T3B G3
NOVÝ GLADIATOR X1000 T3B G3

Prémiová záruka

Prodloužená záruka 5 LET / 10 000 km platí při zakoupení CFMOTO v prodejní síti Journeyman CZ v Čr pro všechny nové zákazníky (první majitel) bez rozdílu zda je fyzická osoba, či podnikatel.

Doplňkové parametry

Kategorie: Pracovní čtyřkolky ATV
Záruka: Prodloužená záruka 5 let
Motor: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih: 91 mm x 74 mm
Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední / zadní diferenciál. Převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Odpružení: Nezávislé, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena / Vlečená ocelová ramena
Brzdy: Kotoučové hydraulické
Nádrž: 26 l
Délka (standard/prodoužený): 2 445 mm
Šířka: 1 264 mm
Výška: 1 450 mm
Rozvor: 1 480 mm
Přední pneu: 27×9-14
Zadní pneu: 27×11-14
Recyklační příspěvek (Celkem): 251 CZK

Video od dovozce

Zdroj Real Talk Powersports

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: