CFMOTO Gladiator Z1000 Sport - 4x4 bugina

Kód: Z102020
379 990 Kč
Na objednání

Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), 14" hliníkové disky, špičkové víceplátnové odolné 27" pneumatiky STAG, boční dveře, homologované tažné zařízení, TFT displej.

Příplatková výbava

Silný naviják: +5.000 CZK
Plastová střecha: +5.000 CZK
Přední okno: +5.000 CZK

Přední okno (laminované + stěrač a ostřikovač): +24.950 CZK
Kompletní kabina vč. okna a vytápění: +98.850 CZK

Dostupné barvy: šedá, červená

Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP (kategorie T1b).

Recyklační příspěvek pneu: 198,60 Kč

Fotografie mají ilustrativní charakter (může se lišit barva, pneu, atd.)

Detailní informace

Detailní popis produktu

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport

Monumentální zátah až 85 Hp (offroad), okamžitá reakce na plyn (elektronický), špičkový progresivní posilovač řízení EPS, kanadský bezespojkový variator CV-Tech a skvěle vyladěný moderní podvozek s mohutnými zadními vlečenými rameny a plně stavitelnými nitrogenovými tlumiči s vysokými zdvihy zajistí, že žádný terén není překážkou, žádný kopec není dostatečně dlouhý a silniční rovinky jsou příliš krátké. 

Motor s obsahem 1000 ccm se vstřikováním paliva od německé značky BOSCH dokáže dokonale uspokojit nároky náročného uživatele, především svou pružností a plynulým chodem. Pokud potřebujete výbušnou energii, sešlápnutí plynového pedálu vás zatlačí do anatomicky tvarované sedačky. Pokud potřebujete brzdit, kotoučové brzdy jsou přesné a vydatně jim sekundují vysoce kvalitní víceplátnové 27“ pneumatiky CST STAG. 14“ disky jsou z hliníkové slitiny a designově plně ladí s charakterem celého stroje. Je jedno kde a do jakých podmínek jste se dostali, CFMOTO Gladiator Z1000 Sport má možnost zábavné jízdy s driftem s pohonem 2WD, v těžké terénu připojíte 4WD a v těch v nejextrémnějších podmínkách můžete využít i volbu uzávěrky předního diferenciálu.

Pro maximální ochranu posádky výrobce použil lehčí, vysokopevnostní, optimalizovaný, jednodílný ocelový rám s otestovanou odolností v nejtěžších podmínkách. Přední nezávislé zavěšení kol je systémem na "A" ramenech a všechna čtyři kola mají plně nastavitelné, nitrogenové tlumiče. Kanadský bezspojkový variátor CV-Tech je dimenzován na vysokou zátěž pro extrémní využití. Zcela nový posilovač řízení EPS je dynamický a dokonale reaguje jak na povrch, tak na rychlost. Řízení je pak doslova hračkou.

Pro ještě větší pohodlí posádky tu najdete TFT displej, podobný jako se používá u motocyklů CFMOTO, ale s přepracováním a grafikou pro potřeby vozidla v terénu. Plnobarevný TFT displej lze díky Bluetooth propojit s vaším smartphonem. V kokpitu nechybí ani USB a 12V zásuvka, samozřejmostí jsou nezbytné odkládací prostory. Pro případný náklad může posádka použít zadní korbu, která je také chráněna ocelovou výztuhou. Posádka velmi ocení střechu (volitelně) a ergonomický ochranný rám, který myslí na její bezpečnost i v těch nejsložitějších situacích. Samozřejmostí jsou kvalitní tříbodové bezpečnostní pásy, posádka je dále chráněna i dveřmi s ocelovou výztuhou. Nezbytným pomocníkem jsou vysokovýkonné LED světlomety, které intenzivním paprskem osvětlí terén za všech okolností. Kromě praktičnosti jsou také jedním z hlavních designových lákadel celého stroje. Součástí základní výbavy je samozřejmě i homologované tažné zařízení s elektrickou zásuvkou, volitelně je pak k dispozici silný naviják. Pro co největší akční rádius je nový Gladiator vybaven takřka 37 l palivovou nádrží. 

Technické vlastnosti:

Kapacity:
Benzinová nádrž: 36,5 litru
Délka: 3185 mm
Šířka: 1820 mm
Výška: 1820 mm
Rozvor:

2285 mm

Světlá výška:

310 mm

Rádius otáčení: 1100 mm
Suchá hmotnost: 610 kg
Nosnost (jezdec a náklad, v terénu): --
Maximální tažná síla (v terénu): 400 kg
Homologace: Pro 2 osoby
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor / převody R/N/H/L (zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 27x9-14"
Zadní pneu: 27x11-14"
Brzdový systém:
Brzda přední: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední:

Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena

Zadní:

Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena

Motor:
Typ motoru: 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC
Maximální výkon: 59 kW / 7500 ot
Točivý moment:

78 Nm / 7000 ot.

Vrtání x zdvih: 91 mm x 74 mm x 2
Objem motoru: 963 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Zapalování: ECU Delphi (USA)
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Doplňkové parametry

Kategorie: BUGGY
Záruka: Prodloužená záruka 5 let

Video od dovozce ČR

Video od dovozce ČR - Autosalon Prima TV

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: